13 Eylül 2010

2-3 GÜNLÜK KAÇAMAK İÇİN ; AKÇAKOCA

    Bayram tatilini biyerlere kaçarak geçirenlerdendik.Bikaç günlük tatil içinde yakın bir yer olan Akçakocayı tercih ettik(.Ankaraya 2.5 saatlik mesafede).Hafta sonlarını değerlendirmek için ideal olan bu şirin ilçe 3 günden fazlası için sıkıcı gelebilir çünkü gezilebilecek çok fazla bir yeri yok.Bir günde heryeri kolaçan edebir burayı  günübirlikte keşfedebilirsiniz..Kaldığımız pansiyon deniz kenarında olmasından dolayı geceyi dalga seslerinin arasında geçirmek ayrı bir terapi oldu bize.Tatile ,deniz kenarına gidiyorum modunda olan ben güneye değilde kuzeye gittiğim detayını  unutarak bırak denize girmeyi , tiril tiril kıyafetlerimin içinde   dondum.Ama güzeldi,merak gidermeye değerdi.Tekrar gidermiyim ,hayır.Bi defa gitmek yetiyo...İşte bu sevimli yerden objektifime takılanlar:








işte ,bu ilçenin özeti son fotoda saklı.Gezmek ,dolaşmak,yeşilin denizle bütünleşmesini izlemek,şekilli merkez camisini görmek ayrı ,ama ...sahil kenarındaki  balık lokantalarında balık ziyafeti çekmek apayrııı....
                              

3 yorum:

tuba can dedi ki...

çok fenasın o ne o balık ızgaramı inşallah bidaha yalnız tatile gideme olurmuuuuuu ;)

Adsız dedi ki...

Vayyyy:)Süper geçmiş tatilimiz canımın canı!.Sana çok seveceğini söyledim de,üşüyeceğini söylemeyi akıl edemedim,özür.:(resimlerle bir kez daha o eski günlere gittim ve tekrar yaşamak istiyorum o anları.sen pek sevmemişe benziyorsun,hııı?:)Eniştemizi de gördük,pek bir mutlu oldum..:)

tuba can dedi ki...

sıradan bir balık : canım o kadar sevinme emrahı gördüm diye o göz yanılması gibi bişey bircanla ikisi yanyana gelince bütün bir insan silüyetine bürünüyorlar tek tek bakınca ikiside o kadar inceki göz yanılması gibi bişey oluyorlar görünmüyorlar he he heee:)))

Yorum Gönder