30 Nisan 2010

KUŞ TÜYÜNDEN KELEBEK TAÇ YAPTIM

Sadelikten yana birisi olduğum kesin .Dikkat çekeceğini düşündüğüm şeyleri genelde kullanmaktan kaçınırım.Yaptığım bu taç bile süslü gelsede bana taksam mı ki diye aklımdan geçirmedim değil...
Yapımı için gerekli malzemeler taç ve kuş tüyü..kuş tüyünün iki tonda olması  kelebeği daha çok ön plana çıkarıyor.Ben üsttekini benekli,alt taraftakinide düz kullanmayı tercih ettim.Kelebeğimi daha önceden hazırladığım için yapım aşamasını detaylı gösteremiyorum..vee işte bu..takabilirim galiba !...
 

2 yorum:

Melike dedi ki...

Bloğunuz hayırlı olsun, umarım bol ürünlü, güzel çalışmalarınızı görürüz, taç çok güzel olmuş çok beğendim, elinize sağlık..

onelife dedi ki...

Teşekkür edrim .Sizinde bloğunuz hayırlı olsun,siznde ellerinize sağlık,sevgilerimle..

Yorum Gönder